Bijna weg

16 mei 2023 - Schelle, België

Beste Volgers , Bijna is het zover . De reis waar we nu toch al een tijdje mee bezig zijn . Een reis die ik ooit al eens heb gedaan , maar in een andere format . Toen nog op 2 wielen vergezeld door enkele het mag gezegd " vreemde snuiters " . Een reis die ik toen al bestempelde als de reis van mijn leven . Godganse dagen door de gietende regen , wind en kou . Geen bal te eten , althans toch niks dat mijn culinair niveau kon bekoren . Maar toch een ervaring ongezien . Ooit kom ik terug had ik mij voorgenomen . En dit jaar is het zover . Iedereen komt in zijn leven wel in een periode vol vraagtekens , waarom , wanneer , waarnaartoe , enz . Iedereen komt ook ooit in zijn leven in een periode dat hij denkt , nu is het mijnen toer . Awel beste lezers 2023 is ons jaar . Na zeer moeilijke jaren , en iedereen weet waarover ik spreek was het tijd om even afstand te nemen van het dagelijkse leven . Even tijd te nemen om over alles na te denken , en gewoon te genieten . Ook op professioneel vlak was dit het moment . Dus 29/5 starten we ons buske , en uw reporter , Kristinneke en Pepper vertrekken naar het Hoge Noorden, op zoek naar Annemie Struyf  . Ahh Kwrristine , Ewric & Pwpepper zal ze zeggen . Buske volgeladen met Aiki Noodels en hondenbrokken . Wie eet wat zie ik U denken , dat zullen we afwachten . in Scandinavië kan alles . We laten ons leiden door onze GPS , de routes perfect in elkaar gestoken door " Den Baard " en mezelf . Den Baard is door velen welbekend , ik hoop dat hij mij weer geen gravelwegen door mijn strot ramt .. Voor Pepper maakt het allemaal niet uit , als hij maar kan liggen en op tijd zijn eten krijgt ( hij is wel zeker van een fijne maaltijd op vaste tijdstippen ) . Tegenkanting in dit perfecte verhaal is het gemis , het gemis van onze kinderen en onze kleinkinderen . Daar zullen we mee moeten omgaan . We leven wel in de moderne tijd , en communicatie kan overal . Maar een glimlach door de telefoon zonder een knuffel  van de dochters en de kleine rakkers is toch net iets anders . In ieder geval de enige weg is nu vooruit , en af en toe draaien . De komende 5 weken zal ik proberen om dagelijks onze ervaringen te delen , als er bereik is natuurlijk . Hopelijk hebben jullie er iets aan en zijn jullie in gedachten onze medereizigers . Tot snel

1. Stijn:
    16 mei 2023
    Veel plezier alvast met het pakken van de zakken. Wij zullen jullie reisverslag met plezier volgen.
  2. Rudi:
    16 mei 2023
    Veel Plezier. Hou het veilig maar vooral genieten.
    Benieuwd naar je verhalen en foto's, zo is het voor ons ook een beetje reizen.
  3. Magda:
    17 mei 2023
    Hoe tof! Ik kijk er alvast naar uit! Veel plezier, geniet ervan en een veilige reis toegewenst!
  4. Vera:
    29 mei 2023