Oef

4 juni 2023 - Strömsund, Zweden

Goedenavond Beste Volgers ,

Na een bewogen dag hebben we vandaag eens alles op een rijtje kunnen zetten . Niets is zo goed voor de sfeer als een streepje zon en temperaturen boven de 6 graden . Als we de Wildernisweg terug naar beneden rijden stijgen de temperaturen en de zon en dat doet wat met een mens . We vinden allebei onze moed terug . Al snel zijn we vervelende winderige , verlaten Sami camping vergeten en dromen we terug van toch verder Noordwaarts te rijden . Eerst blijven we een dag op een fijne camping staan in Stromsund . Morgen gaan we eerst naar de Zweedse dierenarts om het paspoort van onze Pepper in orde te laten brengen anders mogen we Noorwegen niet binnen , de Noren zijn nogal schijters als het op vreemde honden aankomt , zelfs van een fijne , lieve hond als Pepper . Daarna rijden we verder door op de E 45 , op zoek naar trollen en de rest van de Sami bevolking . Hopelijk blijven we weergoden ons gunstig gestemd zodat we alsnog ons doel kunnen bereiken .

U opgepepte reporter Eric

1. Rudi:
    4 juni 2023
    Top 👍🏻
  2. Bart en Conny:
    4 juni 2023
    Hey Kristinneke en Eric,
    Zo leuk jullie reisverhalen te lezen. Het doet ons denken aan de periode dat we in Noorwegen waren, jaren geleden. Geniet er nog verder van, van de mooie natuur en jullie samen zijn. In de hoop dat het weer toch wat warmer wordt, wensen we jullie het allerbeste.
    Bart en Conny
  3. Albertin:
    5 juni 2023
    Heel leuk did te lezen nog veel plezant aventuren en hopelijk goed weer groetjes albertin
  4. Tante Dette:
    5 juni 2023
    We wensen jullie inderdaad wat beter weer en wat meer ontspanning.